تا که یک روز تو رسیدی..........S23A

.پربکش از پشت نقاب

تا که یک روز تو رسیدی..........S23A

.پربکش از پشت نقاب

مسابقات اسلم دانک ۲۰۱۰

 

این شخصی که میبینید کوتاه ترین بازیکن NBA است که امسال برای سومین بار قهرمان مسابقه اسلم دانک شد

قد این بازیکن فقط یک متر و هفتادوپنج(175cm) سانتیمتر است و سبد بسکتبال NBA به بلندی 310cmاست . حالا تصور کنین چقدر پرش این بازیکن زیاده!!!!  

امسال این چهار نفر در این مسابقه شرکت کردند که در ادامه هر کدوم رو معرفی میکنم 

 

 

 

خوب اول با نفر اول این دوره یعنی Nate Robinson شروع میکنم . همونطور که گفتم این بازیکن فقط 175

سانتیمتر بلندی قامت دارد و 81 کیلوگرم وزن و گارد راس نیویورک نیکس است و تا به حال 3 بار قهرمان مسابقه

اسلم دانک شده. 

 

 

نام این بازیکن Brown است و 193 سانتیمتر قد دارد و یکی از گارد های تیم لس آنجلس لیکرز است.

 

 Wallace هم جزو بازیکن های خوب وقدیمی NBA است 

Demar Derozen ستاره جدید و جوان تیم تورنتو که 201 سانتیمتر قد دارد. 

روزگار تنهایی

 

 

دیگه خیلی تنهاشدم.نمی دنم چرا دنیا این  

 قدر دلگیره  

دیگه امیدی به این زندگی ندارم ومی خواهم از این دنیا فرار کنم .من مشکلی 

ندارم البته بچه پولدارهم نیستم ولی نمیدونم چرا دنیا دیگه برام جذابیتی نداره  

می خواهم بروم اما یه چیزی جلومو گرفته نمی دونم چیه ......... 

اما یه خورده که فکر می کنم  میبینم اون یاد توئه 

سلام من دوباره  اومدم  پس از مدت ها که آپ نکردم الان دوباره پس از یک ماه دارم دست به کیبرد  میشم. من سینا سرباز وطن هستم ...وطن چه زیباست اما نه حالا

لیگ برتر

  

 

سلام لیگ برتر اونم دهمین دورش تادقایقی دیگه شروع میشه   

وما پرحواشی ترین لیگ دنیارو دوباره میتونیم ببینیم  

 ازنکات حاشیه ای این جام میتونیم به ولخرجب های تیم هابه 

سبک تیم های بزرگ اروپایی اشاره کنیم که شاید نکته قابل 

تاملی باشه.من نمی دونم ایا امسال برنامه۹۰پخش میشه یانه 

که اگه پخش نشه باید به دمکراسی تو ایران شک کرد