تا که یک روز تو رسیدی..........S23A

.پربکش از پشت نقاب

تا که یک روز تو رسیدی..........S23A

.پربکش از پشت نقاب

روانم برای توست ای دوست

سلام .نمی دونم که عشق چه جوریه فقط می دونم که من تا حالا اونو بطور واقعی تجربه نکردم اگر هم چیزی بوده شاید از روی مسائل جانبی بوده باشه .ولی جدیدا باخانومی اشنا شدم که شکست عشقی داشته واز این بابت هم خیلی پریشونه من می خواستم اون بهم کمک کنه چون یه دکتره اما یه دفعه دیدم اون بیشتر به من احتیاج داره  خیلی دلم براش می سوزه .امید وارم بتونم کمکش کنم .اون یه خانوم متشخصه که من اصلا ندیدمش ولی باهاش احساس ارامش می کنم به همین خاطر هم دوست دارم این رنج رو پشت سر بگذاره .راستی واسه ی اون کسایی که عشق رو به خفقان می کشونن متاسفام  .بهتره با هر چیز بازی می کنیم با احساس دیگران نباشه .من با اون خانوم دکتر با این که مدت کمیه که اشنا شدم   خیلی احساس خوبی دارم  .تنها ارزوم برات اینه که به ارامش برسی .راستی  منم برای رسیدن به این هدف اگه قابل بدونی کمک می کنم    

 

 

 

 

دل نوشته

سلام بعد از یک ماه دارم اپ می کنم دیگه ۱ماه مونده شاید فردایی بدتر در انتظارم  باشه .امیدوارم اخر عاقبت  هممون بخیر باشه .الان عباس میر یوسفی از هم خدمتیام پیشمه ۳ روز مونده تموم کنه منو اون این خدمت رو ترکوندیم  امیدوارم راه درست رو انتخاب کنه و در امتدادش به موفقیت برسه .دوست دارم